Generelle Spil Regler

Generelle reglerToppen

  1. Alle væddemål, der accepteres af Fennica Denmark er underlagt disse regler.
  2. Fennica Denmark forbeholder sig retten til at annullere et væddemål indgået på åbenbart "dårlige" odds eller ændrede odds, eller et væddemål indgået efter en begivenhed er begyndt.
  3. Fennica Denmark forbeholder sig retten til at afvise, forhindre, annullere eller begrænse et væddemål.
  4. Vinderen af en begivenhed vil blive fastlagt på datoen for begivenhedens afslutning. Fennica Denmark anerkender til brug for væddemål ikke afgørelser, hvor der er indgivet protest, eller som er ændret. Resultatet af en begivenhed, der suspenderes efter begivenhedens begyndelse vil blive bestemt i overensstemmelse med de regler for spil, der er fastsat for den pågældende sportsgren af Fennica Denmark.
  5. Ifølge retningslinjerne for Lotteri og Gambling Myndighederne i Malta er det ikke tilladt for personer under 18 at indgå væddemål.
  6. Alle regler, forskrifter og udbetalinger beskrevet her kan ændres og revideres af Fennica Denmark uden forudgående skriftligt varsel.
  7. Maksimale indsatser på alle sportsbegivenheder vil blive bestemt af Fennica Denmark og kan ændres uden forudgående skriftligt varsel. Fennica Denmark forbeholder sig ligeledes retten til at justere begrænsninger for individuelle konti.
  8. Hvis midler krediteres en kundes konto ved en fejl, påhviler det kunden at anmelde ovennævnte fejl til Fennica Denmark uden ophold. For konti med negative saldi, forbeholder Fennica Denmark sig retten til at annullere eventuelle afventende væddemål, uanset om de er placeret med midler hidrørende fra fejlen eller ej.
  9. Kunder er eneansvarlige for deres egne kontotransaktioner. Sørg for at gennemgå og bekræfte dine spil for eventuelle fejl, før du sender dem ind. Når en transaktion er afsluttet, kan den ikke ændres. Fennica Denmark er ikke ansvarlig for manglende eller duplikerede væddemål foretaget af kunden og vil ikke kunne tage sig af forespørgsler om uoverensstemmelser på grund af, at et spil mangler eller er duplikeret. Kunder kan gennemgå deres transaktioner i "Min Spilkonto" efter hver session for at sikre, at alle ønskede væddemål er blevet accepteret.
  10. Klager skal indgives inden syv (7) dage fra den dato, hvor det pågældende spil er blevet afgjort. Ingen krav vil blive behandlet efter denne periode. Kunden er eneansvarlig for sine kontotransaktioner.
  11. Alle kontosaldi og transaktioner vises i den valuta, der blev valgt, da kontoen oprindeligt blev åbnet.
  12. Gevinster vil altid blive beregnet ved hjælp af europæiske odds. Bemærk venligst, at der ved konvertering af odds til britisk standard kan forekomme afrundingsfejl, da nogle odds ikke nøjagtigt kan omsættes til britisk standard.
  13. Fennica Denmark forbeholder sig retten til at suspendere en kundes konto uden varsel og returnere alle midler til dennes hovedkonto.
  14. I tilfælde af uoverensstemmelser mellem den engelsksprogede udgave af disse regler og andre sprogudgaver vil den engelsksprogede udgave blive anset for at være korrekt.

  15. Akkumulatorer (Kombispil, Kombinationsspil): Vi accepterer op til 10 udfald i en akkumulator. Hvis visse udfald er "gensidigt afhængige" – fx et spil på, at Chelsea vinder den engelske Premier League kombineret med en hjemmesejr i den sidste afgørende kamp – vil disse spil være ugyldige.

FodboldToppen

  1. Fodbold startdatoer og starttidspunkter vist på vores hjemmeside for Fodbold er kun indikationer og er ikke garanteret at være korrekte. Hvis en kamp bliver suspenderet eller udsat, vil alle spil være gyldige 48 timer fra kickoff tidspunktet. Hvis vi modtager nyheden om at en udskudt kamp er blevet omlagt efter de 48 timer, returnerer vi øjeblikkeligt alle midler fra afventende spil;
  2. Hvis en kamp bliver udsat, aflyst eller ikke starter på det tidspunkt, der vises i væddemålstilbuddet og omlagt til en dato inden for 48 timer, og derefter udskudt igen, vil alle væddemål være gyldige i yderligere 48 timer fra den seneste aktuelle dato. Denne proces vil fortsætte, indtil (a) det tidspunkt, hvor kampen er planlagt omlagt i de kommende 96 timer (spil vil blive annulleret) eller (b) vil fortsætte, så længe udskudt spil bliver omlagt inden for 48 timer;
  3. Hvis en kamp afbrydes eller opgives efter kickoff og ikke afsluttes inden for samme dag, vil alle live spil blive annulleret medmindre spil resultaterne allerede er blevet afgjort på tidspunktet for afbrydelsen, imens spil for ikke-live spil vil være gyldige i 48 timer, bortset fra dem med allerede afgjorte resultater;

    Eksempel: Chelsea vs Manchester United, kampstart formodes at være kl.15:00

    1. Kl.09:00 meddeler den officielle side at kampen vil blive udskudt på grund af for meget regn og jorden derfor ikke er god at spille på. Ny spilletid vil blive annonceret snart. I dette tilfælde vil alle placeret spil være gyldige i 48 timer. Hvis der ikke bliver annonceret et nyt spilletidspunkt inden for 48 timer vil alle spil blive øjeblikkelig annulleret.
    2. kl.15:30 regner det kraftigt og banen er ikke længere god at spille på, den officielle side opgiver kampen og den nuværende stilling er 1-0, i dette tilfælde
      1. prelive spil på 1x2 vil være gyldige i 48 timer imens spil på over 0.5 vil blive afgjort som vundet og spil under 0.5 vil blive afgjort som tabt da scoren allerede er 1-0.
      2. live spil på 1x2 vil være gyldige så længe kampen fortsætter samme dag, hvis ikke vil alle spil blive annulleret. Spil på første hold til at score, over under 0.5 vil blive afgjort i overensstemmelse hermed;
  4. Medmindre andet er angivet vil spil på resultatet af en kamp blive afjort baseret på to halvdele af 45 minutter hver og hver gang dommeren tilføjer for at kompensere for skader og andre afbrydelser. Det inkluderer ikke perioder med ekstra spilletid eller straffesparksrunder. Turneringer, vennekampe og andre kampe vil lejlighedsvis måske have andre spilletidsrammer end to halvdele af 45 minutter. Hvis Fennica Denmark ikke gør særlig opmærksom på at en kamp vil spille en anden tidsform en standarden vil alle spil være gyldige;
  5. Hvis en kamp opgives før fuld spilletid er nået og ikke færdiggøres samme dag den var planlagt, spil på reultatet af kampen anses for at være annulleret og alle indsatser vil blive returneret, bortset fra de spil hvor resultatet allerede er blevet bestemt på tidspunktet for opgivelsen;

    Eksempel: Milan - inter opgivet i 74. min. ved 2-0, halvlegsscore 1-0

    • Jeg vinder hvis jeg placerede et spil på Milan som vinder af første halvleg;
    • Jeg taber hvis jeg placerede et spil på over 1.5 scoringer ved halvleg;
    • Jeg vinder hvis jeg placerede et spil på Over 1.5 mål ved fuld spilletid;
    • Jeg vil få min indsats tilbage hvis jeg placerede et spil på Over/Under 2.5 ved fuld spilletid;
    • Jeg vil få min indsats tilbage hvis jeg placerede et spil på Milan vinder ved Asian Handicap -1.5;
  6. Over/Under: Over/Under: Over Under 2 og jeg placerede et spil på Over 2

    Eksempel 1: Milan - Inter opgav i 74. min. ved 2-0, Halvlegsscore 1-0

    • Jeg vinder når det samlede antal af mål scorede er højere end 2 (fx. slutresultat: 2-1, 2-3, 3-0, 1-3, 3-3, 2-2, osv.);
    • Jeg taber hvis det samlede antal af mål scorede er lavere end 2 (fx. slutresultat: 0-0, 1-0, 0-1);
    • Jeg får min indsats tilbage hvis det samlede antal mål scorede er 2 (fx. slutresultat: 1-1, 2-0, 0-2);
  7. Over/Under:Over Under 2.5 og jeg placerede et spil Over 2.5

    Eksempel 2: Milan - Inter opgiver i 74. min. ved 2-0, Halvlegsscore 1-0

    • Jeg vinder når det samlede antal af mål scorede er >= 3 (fx. slutresultat: 3-0, 0-3, 2-1, 1-2, 3-1, 2-4, osv.);
    • Jeg taber hvis det samlede antal af mål scorede er < 3 ( fx. slutresultat: 0-0, 1-0, 1-1, 0-1, 2-0, 0-2 )
  8. Spil på Over Under med blandet parameter kan være halvt vunder og halvt tabt, ligesom i tilfældet med blandet Asian Handicap.

    Eksempel på blandet Over Under (OU):

    • OU 1.75 - er resultatet af at kombinere OU 1.5 med OU 2;
    • OU 2.25 - er resultatet af at kombinere OU 2 med OU 2.5;
    • OU 2.75 - er resultatet af at kombinere OU 2.5 med OU 3;
    • OU 3.25 - er resultatet af at kombinere OU 3 med OU 3.5;

    Eksempel 3: Over Under 2.25 og jeg placerede på Under 2.25

    • Jeg vinder når det samlede antal mål er <2 (fx. slutresultat: 0-0, 1-0, 0-1);
    • Jeg taber når det samlede antal mål er >=3 (fx. slutresultat: 2-1, 1-2, 3-0, 0-3, 2-2, osv.);
    • Mit spil er HALVT VUNDET når det samlede antal mål er 2 (fx. slutresultat: 1-1, 2-0, 0-2);
  9. Odds og gevinst beregningssystemet er identisk med den fra Asian Handicap.

    Eksempel 4: Milan - Inter opgiver i 74. min. ved 2-0, halvlegsscore 1-0

    • Jeg taber hvis jeg placerede et spil på Over 1.5 ved Halvleg;
    • Jeg vinder hvis jeg placerede et spil på Over 1.5 ved fuld spilletid;
    • Hvis jeg placerede it spil på O/U 1.75 fuld spilletid, vil mit spil være halvt vundet og halvt annulleret;
    • Hvis jeg placerede et spil på Over 2 fuld spilletid, vil mit spil blive annulleret;
    • Hvis jeg placerede et spil på Over 2.5 fuld spilletid, vil mit spil blive annulleret;
  10. Asian Handicap fuld spilletid ekslusiv overtid: Vil blive afgjort baseret på resultatet af kampen. Holdene vil blive givet forskellige linjer af handicap, og det vil være resultatet af kampen som tæller. Denne spilform har kun 2 udfald, Hjemme og Ude, uafgjort ekskluderet.

    Asian Handicap kan have to slags parametre:

    • Hele tal (fx. -/+1, -/+2, osv.);
    • Decimal tal (fx. -/+0.5, -/+ 0.75, -/+1.25, osv.);

    Der henvises til de følgende eksempler vedrørende afvikling af spil:

    Eksempel 1: Kamp: Chelsea Liverpool, Asian Handicap 0,Jeg placerer et spil på hjemme.

    • Jeg vinder når Chelsea slår Liverpool, uanset resultatet;
    • Jeg får min indsats tilbage når kampen ender uafgjort;
    • Jeg taber når Liverpool slår Chelsea uanset resultatet.

    Eksempel 2: Kamp: Chelsea Liverpool, Asian Handicap 0.5,Jeg placerer et spil på hjemme.

    • Jeg vinder når kampen ender uafgjort (fx. 0-0, ved at tilføje fordelen givet ved parameteren ender resultatet på 0.5:0 så hjemme vinder) eller
    • Chelsea slår Liverpool uanset hvad resultatet er;
    • Jeg taber når Liverpool slår Chelsea (fx. 0-1, 0-2, osv.).

    Eksempel 3: Kamp: Chelsea Liverpool, Asian Handicap -0.25, Jeg placerer et spil på hjemme odds 2.0 med 100 EUR, indsatsen vil blive fordelt: EUR 50 går til AH 0 og EUR 50 går til AH - 0.5. Hvis kampen ender uafgjort (fx. 1-1):

    • EUR 50 fra AH 0 vil blive returneret til spilleren;
    • EUR 50 fra AH -0.5 vil blive tabt (Ved at fratrække ulempen givet ved parameteren, resultatet vil ende på: 0.5 -1, og derved vinder Gæsterne og hjemme taber);For HALVT TABTE spil vil oddsene altid ændre sig til 0.5, så spillerens gevinst vil være nye odds*indsats, hvilket er 50 EUR (0.5*100).
    • Jeg vinder når Chelsea slår Liverpool, uanset resultatet.
    • Jeg taber når Liverpool slår Chelsea, uanset resultatet.
  11. Asian Handicap, resten af kampen eller Asian Handicap, resten af første halvleg
  12. Alle væddemål på det Asian Handicap, resten af kampen (Asian Handicap, resten af første halvleg) markedet er fastsat i henhold til resultatet for resten af kampen/halvlegen efter væddemålet er blevet accepteret, hvilket som helst mål scoret før væddemålet blev placeret bliver ignoreret for ved afgørelse af væddemålet.

    Live betting eksempel: Juventus vs Man United - Live score 1:0

    HoldAsian Handicap, Resten af kampenOdds
    Juventus-0.751.90
    Manchester+0.752.05
    • Eksempel:Resultat 4:0
      Hvis du spillede på Juventus, vil dit væddemål være vundet (fx : Hvis du spillede på Juventus DKK 100, er din netto gevinst DKK 90)
    • Eksempel:Resultat 2:0, 3:1, 4:2
      Hvis du spillede på Juventus, vil dit væddemål være halvt-vundet (fx : Hvis du spillede på Juventus DKK 100, er din netto gevinst DKK 45)
    • Eksempel:Resultat 1:0, 1:1, 1:2, 1:3,2:1, 2:2, 3:2, 3:3
      Hvis du spillede på Man. United, vil dit væddemål være vundet (fx : Hvis du spillede på man. United DKK 100, er din netto gevinst DKK 105)
  13. Når som helst målscoring: Ingen refundering på ikke-startere. Spil accepteres kun på 90 minutters kampe. Selvmål tæller ikke.
  14. Første/Næste målscoring: Ingen refundering på ikke-startere. Spil accepteres kun på 90 minutters kampe. Selvmål tæller ikke.
  15. Sidste målscorer: Ingen refundering på ikke-startere. Spil accepteres kun på 90 minutters kampe. Selvmål tæller ikke.
  16. Antal af mål: I tilfælde af at en kamp bliver opgivet inden de 90 minutter er blevet spillet, vil alle spil på den fulde begivenhed blive annulleret imens afvikling af spil på allerede bestemte.

    Eksempel: Milan - Inter opgiver i 74. min. på 2-0, halvlegsscore 1-0

    • Jeg taber hvis jeg placerede et spil på 0 eller 1 mål;
    • Jeg vinder hvis jeg placerede et spil på 1 mål i første halvleg;
    • Jeg får min indsats tilbage hvis jeg placerede et spil på 3 eller flere mål
  17. Tidspunkt for første mål: Spil afgøres baseret på hvilket tidspunkt målet er scoret i henhold til den officielle kilde. Eksempel: Jeg placerer et spil på ¡°1-36¡±: Eventet skal ske imellem 0:00 og 35:59 for at være vundet.
  18. Hold som scorer Første/Sidste/Næste mål: Selvmål tæller til den side krediteret målet.
  19. Sidste hold som scorer: I tilfælde af en opgivet kamp, vil spil på scoringer som allerede har fundet sted være gyldige. Ekstra tid tæller ikke for disse spilformer.
  20. Ræs til X mål: Afregnes på holdet som først når det bestemte antal mål. I tilfælde af at kampen bliver opgivet før 90 minutter er spillet vil alle spil blive annulleret medmindre afvikling allerede er bestemt.
  21. Begge hold scorer: Baseret på om begge hold scorer et mål i kampen.
  22. Hold scorer Over Under: Baseret på samlede antal af mål scoret af et hold i kampen. Mål scoret i ekstra tid er ikke inkluderet.
  23. Antal af mål: Spil på antal af mål, selvmål inkluderet.
  24. Mål i tidsramme: Vil være officiel tid for scoringen af målet som tæller. Ekstra tid er ikke inkluderet.
  25. Vil score i begge halvlege: Er et Ja/Nej spil om et Hold/flere Hold vil score i begge halvlege.
  26. Modstanderen scorer nul: Hold som vinder holder buret rent.
  27. Vindermargin: Forskellen mellem de samlede antal mål scoret af vinderen og taberen. Det bliver afgjort baseret på resultatet af kampen. Holdende vil blive givet forskellige margener for at vinde, og det vil være det endelige resultat som tæller.
  28. Vinder en af halvlegene: Holdet skal vinde mindst én ud af de to halvlege før dette spil giver gevinst.
  29. Vinder begge halvlege: Holdet skal vinde begge halvlege af kampen.
  30. Komme bagfra og vinde: Holdet skal på et tidspunkt i kampen have tabt, men efterfølgende gå hen og vinde kampen.
  31. Hjørner Over Under: Baseret på en specifik linje tilføjet i Over/Under for hjørner taget i kampen. Ekstra tid tæller ikke.
  32. Antal af hjørner: Baseret på samlede antal af hjørnespark taget i kampen.
  33. Ræs til X hjørner: Afgøres på baggrund af det hold som først opnår de forudbestemte antal af hjørner. I tilfælde af at kampen bliver opgivet inden 90 minutter er spillet, vil alle spil blive annulleret bortset fra de spil som allerede er afgjort.
  34. Tidspunkt for næste holdscoring: Afgørelse vil blive gjort på baggrund af tidspunktet givet af den officielle kilde, som tidspunktet for første/næste mål som er scoret.
  35. Bookings Over/Under: Afgørelsen vil ske med reference til alle tilgængelige beviser på viste kort i løbet af 90 minutters spilletid. Alle kort vist efter fløjten har lydt vil blive set bort fra. Kort givet til ikke-spillere (Allerede udskiftede spillere, managere, spillere på bænken som ikke er skiftet ind) bliver ikke taget i betragtning. Gult kort tæller for 1 kort og rødt eller gult-rødt kort tæller for 2. Det andet gule kort for samme spiller som fører til gult-rødt kort tæller ikke. Som en konsekvens kan en spiller ikke forårsage mere end 3 kort.
  36. Hold Bookings Over/Under: Afgørelsen vil ske med reference til alle tilgængelige beviser på viste kort i løbet af 90 minutters spilletid. Alle kort vist efter fløjten har lydt vil blive set bort fra. Kort givet til ikke-spillere (Allerede udskiftede spillere, managere, spillere på bænken som ikke er skiftet ind) bliver ikke taget i betragtning.Gult kort tæller for 10 point og rødt eller gult-rødt kort tæller for 25. Det 2. gule kort til samme spiller som fører til et gult-rødt kort tæller ikke. Som en konsekvens kan en spiller ikke forårsage mere end 35 booking point.
  37. Halvleg med flest hjørner: Ifølge antallet af hjørner i hver halvleg, vinder halvlegen med flest antal af hjørner.
  38. Antal af hjørner for et hold: Antal af hjørner et hold får.
  39. Sidste hjørnespark: Hvilket hold vil få det sidste hjørnespark baseret på det aktuelle hjørne.
  40. Clean Sheet: Hold som holder et Clean Sheet vinder.
  41. Flest hjørner: Hold som får flest hjørner i en kamp vil vinde.
  42. Næste hjørne: Hvilket hold vil få det næste hjørne baseret på det aktuelle hjørne.
  43. Kampspil og Resultater: Kombiner 1x2 og over under, kun begge vundet spil vil vinde, alle andre tabt.
  44. Mål Ulige/Lige: Samlede antal mål er Ulige eller Lige.
  45. Holdmål i tidsramme: Vil være det officielle tidspunkt for målscoringen som vil tælle. Ekstra tid er ikke inkluderet.
  46. Højeste scorende halvleg: Halvleg med flest scorede mål vinder.
  47. Korrekt score: Hvis et korrekt resultat som ikke er en mulighed i vores tilbud dukker op, vil alle spil være tabt.
  48. 1x2 Første Halvleg/ 1x2 anden halvleg Spil: Alle spil placeret på udfaldet efter første halvleg (fra kampen starter til første halvleg er slut). Alle spil placeret på udfaldet af anden halvleg (fra anden halvleg begynder til den slutter). Starten/slutningen af halvlegene er baseret på dommerens fløjte som enten fløjter kampen igang eller ovre.
  49. Hvis en begivenhed bliver suspenderet eller afbrudt og omlagt til et nyt tidspunkt indenfor 48 timer, vil alle spil være gyldige bortset fra de spil som allerede er blevet afgjort inden afbrydelsen;
  50. Halvleg/fuldtid ekslusiv overtid (HT/FT): Forudsig resultaterne ved halvleg og ved slutningen af kampen.
  51. Scorer i kampen: Ingen refundering på ikke-startere. Spil accepteres kun på 90 minutters kampe. Selvmål tæller ikke.
  52. Første målscorer: Ingen tilbagebetaling på ikke-startere. Selvmål tæller ikke.
  53. Sidste målscorer: Ingen refundering på ikke-startere. Spil accepteres kun på 90 minutters kampe. Selvmål tæller ikke.
  54. Første hold der scorer: I tilfælde af en forladt kamp vil spil stå på scoringer som allerede har fundet sted
  55. Tidspunkt for Første Mål: Spil afregnes efter hvilken tid målet faktisk er scoret fra officiel kilde
  56. Sidste hold til at score: I tilfælde af en forladt kamp vil spil stå på scoringer som allerede har fundet sted.
  57. Race To X Goals: Afregnes på holdet som først når det bestemte antal mål. I tilfælde af at kampen bliver opgivet før 90 minutter er spillet vil alle spil blive annulleret medmindre afvikling allerede er bestemt.
  58. Begge hold scorer: Baseret på om begge hold scorer et mål i kampen.
  59. Hold mål, over/under: Baseret på samlede antal af mål scoret af et hold i kampen. Mål scoret i ekstra tid er ikke inkluderet.
  60. Antal mål: Spil på Antal af mål; "selvmål" inkluderet
  61. Tidspunkt for scoring: Vil være den officielle tid på målscoringen der tæller. Ekstra tid er ikke inkluderet
  62. Scorer i begge halvlege?: Det er et Ja/Nej om et hold/flere hold vil score i begge halvlege.
  63. Vinder til nul: Hold der vinder til nul
  64. Vindermargin: Forskellen mellem de samlede antal mål scoret af vinderen og taberen. Det bliver afgjort baseret på resultatet af kampen. Holdende vil blive givet forskellige margener for at vinde, og det vil være det endelige resultat som tæller.
  65. Vinder en halvleg: Et hold skal vinde mindst en ud af to halvlege før dette spil giver gevinst
  66. Vinder begge halvlege: Holdet skal score flere mål end modstanderne i begge halvlege af kampen.
  67. Kommer bagud, men vinder kampen: Holdet skal på et tidspunkt i kampen have tabt, men efterfølgende gå hen og vinde kampen.
  68. Hjørne over Under: Baseret på en bestemt tilføjet linje i Over/Under for hjørnespark/hjørnekast i en kamp. Ekstra tid tæller ikke
  69. Antal hjørnespark: Baseret på det samlede antal af hjørnespark taget i denne kamp
  70. Ræs til X antal hjørne: Afgøres på baggrund af det hold som først opnår de forudbestemte antal af hjørner. I tilfælde af at kampen bliver opgivet inden 90 minutter er spillet, vil alle spil blive annulleret bortset fra de spil som allerede er afgjort.
  71. Time Of First Team Goal: Afregning vil blive foretaget af den tid; givet af den officielle kampkilde; som tiden for det Første/Næste mål er scoret.
  72. Advarsler Over/Under: Afregning vil ske med henvisning til alle tilgængelige oplysninger til kort; der vises under det planlagte 90 minutters spil. Ethvert kort der vises efter fuldtidsfløjten har lydt; vil blive set bort fra.
  73. Team Bookings Over/Under: Afregning vil ske med henvisning til alle tilgængelige oplysninger til kort; der vises under det planlagte 90 minutters spil. Ethvert kort der vises efter fuldtidsfløjten har lydt; vil blive set bort fra.
  74. Halveg med fleste hjørne: Ifølge antallet af hjørnespark/hjørnekast i hver halvleg
  75. Team Number Of Corners: Antal af hjørnespark/hjørnekast et hold får
  76. Sidste hjørnespark: Hvilken hold vil få det sidste hjørnespark
  77. Rent mål: Hold som holder clean sheet vandt
  78. Flest hjørne: Hold som får flere hjørnespark/hjørnekast i en kamp vil vinde
  79. Næste Hjørnespark: Hvilket hold vil få det næste hjørnespark/hjørnekast
  80. Kampspil og Totaler: Kombiner 1x2 og Over Under, kun vundne spil vil vinde, alle andre tabt
  81. Til at gå i overtid: Hvis kampen går i overtid, så vandt, hvis ikke, tabt
  82. Udvisning: Vil der blive givet røde kort eller ej
  83. Corners Odd/Even: Samlede antal hjørnekast/hjørnespark er Ulige eller Lige
  84. Team Goal In Time Range: Vil være den officielle tid på målscoringen der tæller. Ekstra tid er ikke inkluderet
  85. Hold hjørne Ulige/Lige: Hold samlede hjørnespark/hjørnekast er lige eller ulige
  86. Hold hjørne Over/Under: Hold samlede hjørnespark/hjørnekast over eller under en parameter
  87. To Go To Penalties: Vil kampen gå til straffespark/straffekast tid
  88. A Substitute To Score: Vil en udskifter score et mål
  89. Number Of Cards: Afregning vil ske med henvisning til alle tilgængelige oplysninger til kort; der vises under det planlagte 90 minutters spil. Ethvert kort der vises efter fuldtidsfløjten har lydt; vil blive set bort fra.
  90. Yellow Cards Odd/Even: Afregning vil ske med henvisning til alle tilgængelige oplysninger til kort; der vises under det planlagte 90 minutters spil. Ethvert kort der vises efter fuldtidsfløjten har lydt; vil blive set bort fra.
  91. First Team Booking: Hvilkent hold vil få det næste kort
  92. Selvmål i kampen: Vil der blive scoret selvmål?
  93. Method Of Victory: Hvordan vinderen af kampen afgøres
  94. Team To Receive First Yellow Card: Hvilket hold får det næste gule kort
  95. Halvleg med flest mål: Halvleg med flest mål vinder
  96. Tid for mål X: Forudse om mål X vil blive scoret før tid Y. F.eks: Mål 3 før minut 30 af kampen. Hvis en kamp stoppes inden det 30. minut (29:59), vil alle spil blive annulleret, medmindre der allerede er scoret I kampen.
  97. Tid for holdmål: Forudse hvis mål X af det nævnte hold vil blive scoret inden minut Y. F.eks. Arsenals 3. mål scores før minut 30 af kampen. Hvis en kamp stoppes inden det 30. minut (29:59), vil alle spil blive annulleret, medmindre der allerede er scoret I kampen.
  98. Last Scoring Team Wins: the team that scores last also wins the match. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  99. To Go to Overtime: Will the game be tied at the end of regulation time. If the points are tied, then over time will come into play where the teams will play an additional quarter until a winner is found. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  100. Penalty Scored :The Customer should predict whether a penalty kick will be scored in a match. The “Penalty shoot-out” does not count for this market.
  101. Matchbet and Both Teams to Score(3-way): Allow user to predict the result of the match at the end of regular time(90 minutes) and that the both teams will score a goal in the match.
  102. Matchbet and Both Teams to Score(6-way): Allow user to predict the result of the match at the end of regular time (90 minutes) and if the both teams will score in the match or not. Extra Time does not count for this market.
  103. Team to Score Goal X: Allow the user to predict which team will score the X-th goal. Extra Time does not count for these markets, unless specified.
  104. Corner handicap: The type of bet "Corner Handicap" provides for the assignment of the handicap chosen by the bookmaker on the difference of the corners of a team. You can bet on the home team (team 1), Draw (take the assigned team handicap) and away team (team 2). Extra Time does not count.
  105. Corners Odd/Even: Predict if the total number of corners from the game will be odd or even. 0 is considered as an even number.
  106. Penalty awarded: The user can predict if a penalty will be awarded in the match.
  107. Total Score: Allow the user to predict the number of goals scored in the game, the user has the possibility to bet on exactly/ range and more than.
  108. Winner of Time Range: Allow the user to predict the winner for the indicated time range. Bets are settled using the official time of the goals scored.
  109. Corner X: Allow the user to predict which team will take the indicated corner.
  110. Half with Most Goals: Allow the user to predict which half will have the most goals scored (1st, 2nd or Draw).
  111. Yellow/Red Cards Over/Under: All Cards shown are for regular play only, so any bookings that take place in extra time do not count for betting purposes (unless specified). Any cards cancelled by the referee during the match, shown to non-active players/managers and cards shown before the kickoff or after the final whistle do not count. Cards shown between the final whistle of regular time and the start of extra time do not count.
  112. Number of cards: If a player is sent off for 2 yellow cards, this counts as 2 yellow cards and 1 red card for betting purposes. If the match is abandoned for any reason, all bets will be void unless market is already determined, e.g. Team 1 over 2,5 yellow cards - 3 yellow cards awarded to Team A before abandonment is settled as a winner. Cards for non-players (already substituted players, managers, players on bench which are not substituted in) are not considered.

TennisToppen

  1. I tilfælde af diskvalificering, opgivelse eller ændring i overfladen midt i en kamp, vil alle spil som ikke kan blive afgjort på den aktuelle score, blive annulleret
  2. (1) Et sæt opgives ved 4-4: spil på Over/Under 7,5 kampe eller færre vil blive afgjort som vindere/tabere respektivt. Spil på fx. Over/Under 10.5 kampe eller mere vil blive annulleret.
  3. Spil afgørelse: Hvis en Tennis match ikke bliver gennemført fordi en spiller giver op eller bliver diskvalificeret, vil alle ikke bestemte sæt spil blive annulleret.
  4. Forsinkelse eller suspendering: Hvis en Tennis kamp gennemføres, vil alle spil stå som skrevet. En forsinkelse i begyndelsen af kampen vil ikke have effekt på spillene, det vil en suspendering heller ikke, så længe kampen genoptages og spilles færdig;
  5. I tilfælde af at kampens specificerede antal sæt ikke spilles og kampen bliver forkortet af turneringens embedsmænd, vil føreren bestemt af turneringens embedsmænd blive erklæret for kampens vinder;

    Eksempel: En kamp er skemalagt til at spille 5 sæt, men på grund af vejret spilles der kun 3 sæt. Spilleren som fører ved slutningen af 3, sæt bliver erklæret vinder af kampen.

  6. Tie Break:Hvis der er Tiebreak, vandt, hvis ikke, tabt
  7. Game score: Præcis score på spillet og vil serveren blive brudt
  8. Game To Deuce: Vil der være 40:40 i en kamp?
  9. Games Won Over Under: Samlede antal kampe af en spiller er over eller under en parameter
  10. Number Of Games: Samlede antal kampe af begge spillere i et sæt
  11. To Win At Least One Set: Hvis en spiller vinder 1 sæt eller ej når kampen slutter
  12. Race To X Games: Hvem vil vinde x spillet i x sæt
  13. Race To X Points: Hvilken spiller vil vinde x. point, spil j,n indstil
  14. Points Handicap: Hvem vil vinde kampen med handikap parameteren i det sæt
  15. Points Over Under: Samlede point i kamp over under i x kamp
  16. Points Won Over Under: Samlede antal point for hver spiller, i x kamp, n indstil
  17. To hold first service game: Vil spilleren holde den første serv spil i første set?
  18. Game Of First Service Break: Første serve break er i hvilket spil i første set?
  19. Total Service Breaks: Hvor mange service-pauser vil være i 1. sæt
  20. Vindermargin: Hvad er forskellen på samlede antal kampe vundet af vinderen og taberen
  21. Lose 1st Set And Win The Match: Hvilken spiller tabte første sæt men vandt kampen til sidst

Amerikansk Fodbold, Rugby og AFLToppen

  1. Minimum Spilletid: Til brug for spil er vindere og tabere bestemt på baggrund af det endelige resultat (herunder overtid), forudsat at spillet har varet mindst 55 minutter
  2. Hvis en kamp suspenderes efter 55 minutter og ikke genoptages samme dag, så vil resultatet ved suspensionen være kampens resultat, uanset om kampen gennemføres på et senere tidspunkt.
  3. Hvis kampen er suspenderet før afslutningen af 55 minutter og ikke genoptages samme dag, vil alle spil få status af "no action", og pengene refunderes.
  4. Alle væddemål på en kamp vil omfatte overtidsscoringer, medmindre andet er angivet.
  5. Medmindre angivet inden en kamp vil alle begivenheder skulle spilles på den planlagte dato og på det planlagte sted for at være gyldige.
  6. Ved spil på Australske Regler, Rugby League, Super League og Rugby Union vil betaling ske på baggrund af det endelige resultat af kampen (ordinær spilletid eller ekstra tid hvor relevant).
  7. NFL Spil vil blive indplaceret på baggrund af resultaterne anført på www.NFL.com.
  8. Arena Football Spil vil blive indplaceret på baggrund af resultaterne anført på www.Arenafootball.com
  9. First Scoring Team Wins: the team that scores first also wins the match. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  10. Last Scoring Team Wins: the team that scores last also wins the match. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  11. Field Goals Over/Under: What will be the total number of successful field goals during a game from both teams. Field Goal - even if a team has failed to get into the end zone for a touchdown during their possession, they may feel they are close enough to exercise the option of kicking the ball between the goal posts for three points. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  12. Longest Touchdown Scored: How long will the longest touchdown of the game be. Ex: Over 30.5 yards or Under 30.5 yards. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  13. Shortest Touchdown Scored: How short will the shortest touchdown of the game be. Ex: Under 30.5 yards or Under 30.5 yards. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  14. Team Last Touchdown Scorer: the team of the player who scores the last Touchdown of the game. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  15. To Go to Overtime: Will the game be tied at the end of regulation time. If the points are tied, then over time will come into play where the teams will play an additional quarter until a winner is found. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  16. Touchdowns Over/Under: the number of total touchdowns that both teams combined will score. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  17. Two Point Conversion: After a touchdown is scored, the scoring team has an opportunity to score additional points by either kicking the ball between the goal posts in the end zone (one point) or throwing or carrying the ball into the end zone from two yards away (i.e., the two-yard line) for two additional points. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  18. Total Score: Allow the user to predict the number of goals scored in the game, the user has the possibility to bet on exactly/ range and more than.
  19. Highest scoring event part: Allow the user to predict in which Event Part will be scored most.

IshockeyToppen

  1. Medmindre andet er anført, er alle spil UDELUKKENDE på ordinær spilletid og inkluderer IKKE overtid eller straffeslagskonkurrence. Eksempel: The Rangers og Kings spiller uafgjort 3-3 efter ordinær tid og går videre til overtid. Rangers vinder herefter. Det endelige resultat til brug for væddemål er Rangers 3, Kings 3.
  2. Hvis odds omfatter overtid, vil det klart fremgå af spiltilbuddet og tydeligt været skrevet på kuponen. Tjek venligst din kupon omhyggeligt.
  3. Straffeslagskonkurrence er udtrykkeligt betragtet som en del af overtiden. Hvis en straffeslagskonkurrence afgør en kamp, vil vinderen blive krediteret et ekstra mål.
  4. Eksempel: Dynamo og CSKA spiller uafgjort 2-2 og fortsætter til straffeslagskonkurrence. Dynamo vinder konkurrencen. For de matchende spil "Dynamo inklusive OT" vs. "CSKA inklusive OT" vil det endelige resultat til brug for spillene være Dynamo 3, CSKA 2.
  5. Minimum spilletid: Kampe skal gå til mindst 55. minut for at være gældende. Hvis en kamp suspenderes før 55. fuldendte minut, vil alle spil på udfaldet af kampen bliver refunderet.
  6. To Go to Overtime: Will the game be tied at the end of regulation time. If the points are tied, then over time will come into play where the teams will play an additional quarter until a winner is found. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  7. First Scoring Team Wins: the team that scores first also wins the match. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  8. To Go to Overtime: Will the game be tied at the end of regulation time. If the points are tied, then over time will come into play where the teams will play an additional quarter until a winner is found. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  9. Team to Score Goal X: Allow the user to predict which team will score the X-th goal. Extra Time does not count for these markets, unless specified.
  10. Total Score: Allow the user to predict the number of goals scored in the game, the user has the possibility to bet on exactly/ range and more than.
  11. Highest scoring event part: Allow the user to predict in which Event Part will be scored most.

HåndboldToppen

  1. Til brug for væddemål bestemmes vindere og tabere på baggrund af stillingen efter ordinær spilletid. Ekstra tid (en forlængelse af ordinær spilletid) vil ikke tælle med, medmindre andet er angivet.
  2. Hvis en kamp af en eller anden grund udsættes, vil alle spil blive annulleret og indsatser tilbagebetalt, hvis ikke kampen fastsættes til at blive spillet inden for 24 timer efter det oprindelige kickoff tidspunkt.
  3. Hvis et spillested ændres, vil allerede placerede væddemål være gyldige, forudsat at hjemmeholdet stadig betegnes som sådan. Hvis hjemme-og udehold for en angivet kamp byttes rundt, vil alle spil indgået på baggrund af den oprindelige angivelse være ugyldig.
  4. Spiludbud: Alle spiludbud, herunder følgende markeder, vil blive afgjort på baggrund af ordinær spilletid alene og undtager overtid, hvis det spilles:
    1. Spil total Ulige / Lige
    2. Dobbelt resultat
    3. To Go to Overtime: Will the game be tied at the end of regulation time. If the points are tied, then over time will come into play where the teams will play an additional quarter until a winner is found. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
    4. Team to Score Goal X: Allow the user to predict which team will score the X-th goal. Extra Time does not count for these markets, unless specified.
    5. Total Score: Allow the user to predict the number of goals scored in the game, the user has the possibility to bet on exactly/ range and more than.
    6. Winner of Time Range: Allow the user to predict the winner for the indicated time range. Bets are settled using the official time of the goals scored.
    7. Half with Most Goals: Allow the user to predict which half will have the most goals scored (1st, 2nd or Draw).

BasketballToppen

  1. Minimum Spiltid: NBA kampe skal vare mindst 43 minutter for at være gyldige. For alle andre basketball-ligaer skal kampe vare mindst 35 minutter, medmindre andet er angivet.
  2. Til brug for væddemål bestemmes vindere og tabere på baggrund af den endelige score (inklusiv overtid), forudsat at kampen lever op til minimum spilletidskravet som angivet ovenfor.
    Hvis en kamp suspenderes, efter minimum spilletidskravet er opfyldt, og ikke genoptages samme dag, så er stillingen ved kampens suspension resultatet af kampen, uanset om kampen gennemføres på et senere tidspunkt.
  3. Hvis en kamp suspenderes, før minimum spilletidskravet er opfyldt, og ikke genoptages samme dag, vil alle spil blive indplaceret som 'no action', og alle penge vil blive refunderet.
  4. Alle væddemål på kampe vil omfatte overtidsscoringer, medmindre andet er angivet.
  5. Medmindre angivet før en kamp skal alle begivenheder spilles på den planlagte dato og på det planlagte sted for at være gyldige.
  6. Disse regler gælder for både college og professionel basketball.
  7. NBA resultater indplaceres ved hjælp af statistik fra NBA.com.
  8. NCAA Basketball resultater indplaceres ved hjælp af statistik fra espn.com.
  9. Dobbeltchance: Hvad vil resultatet blive, dobbelt resultatet, 12, 1x, 2x
  10. Quarter med flest point: Quarter med højst antal samlede point, højeste quarter vundet
  11. Til at gå i overtid: Vil kampen have overtidsspil?
  12. Race To X Points: Hvilket hold vil vinde xth pointet
  13. Vindermargin: Forskellen på to hold
  14. Hold mål, over/under: Samlede point for et hold over eller under en parameter
  15. Hold lige/ulige: Samlede point for et hold er lige eller ulige
  16. Sidste hold til at score: Hvilket hold får den sidste scoring baseret på de nuværende scoringer
  17. Første hold der scorer: Hvilket hold vil score først
  18. Halvleg/Fuldtid: Hvem vil vinde 1. Halvleg og kampen
  19. Halvleg med flest mål: Halvleg med flest mål vinder
  20. Which team wins jump ball: Hvilket hold vil få den første bold besiddelse
  21. Points Won Over Under: Samlede antal point af en spiller er over eller under en parameter
  22. Point Winner: Hvilken spiller vil få xth-pointet
  23. Last Scoring Team Wins: the team that scores last also wins the match. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  24. To Go to Overtime: Will the game be tied at the end of regulation time. If the points are tied, then over time will come into play where the teams will play an additional quarter until a winner is found. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  25. Player Turnovers Over/Under: Will player have over or under the chosen number of turnovers. A turnover can result from the ball being stolen, the player making mistakes such as stepping out of bounds, illegal screen, a double dribble, having a pass intercepted, throwing the ball out of bounds, three-second violation, five-second violation, or committing an error such as traveling, a shot clock violation, palming, a backcourt violation, or committing an offensive foul. A technical foul against a team that is in possession of the ball is a blatant example of a turnover, because the opponent is awarded a free throw in addition to possession of the ball. Overtime numbers are included. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  26. Player Points, Assists and Rebounds Over/Under: How many combined points, rebounds, and assists will a player get. Overtime numbers are included. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  27. Player Assists Over/Under: Will a player get over or under a total of assists. Overtime numbers are included. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  28. Player Points and Assists Over/Under: How many combined points and assists will a player get. Overtime numbers are included. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  29. Player Rebounds Over/Under: Will a player get over or under a number of rebounds in the match. Overtime rebounds are included. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  30. Player Three's Made Over/Under: How many three points shots will the player score in the match. Overtime numbers are included. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  31. Player Points and Rebounds Over/Under: How many combined points and rebounds will a player get. Overtime numbers are included. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  32. Player Assists and Rebounds Over/Under: How many combined assists and rebounds will a player get. Overtime numbers are included. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  33. Player to Score First Basket: Resulted on the first player to score in the game, inclusive of free throws, as per official box score provided by official sources.
  34. Player to Record A Triple Double: Will the chosen player record a triple double? Player must record 10 or more in 3 of the following 5 statistical categories: Points, Rebounds, Assists, Blocked Shots, Steals. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  35. Player Blocks Over/Under: How many blocks will a player get. Overtime numbers are included. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  36. Player Steals and Blocks Over/Under: How many combined steals and blocks will a player get. Overtime numbers are included. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  37. Player Steals Over/Under: Will a player get over or under a number of total steals. Overtime numbers are included. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  38. Player Double Double: Double/Double, player must record 10 or more in two of the following 5 statistical categories: Rebounds, Assists, Blocked Shots, Steals. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  39. Player Triple Double: Triple/Double, player must record 10 or more in 3 of the following 5 statistical categories: Points, Rebounds, Assists, Blocked Shots, Steals. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  40. Total Score: Allow the user to predict the number of points scored in the game, the user has the possibility to bet on exactly/ range and more than.
  41. Highest scoring event part: Allow the user to predict in which Event Part will be scored most.

BaseballToppen

  1. Ved spil på total runs (over/under) skal kampe ud i mindst 9 innings (8,5, hvis hjemmeholdet er foran) for at være gyldige. Hvis et spil kaldes eller suspenderes i ekstra innings, vil resultatet bestemmes efter den sidste hele inning, medmindre hjemmeholdet scorer til uafgjort, eller tager føringen i den sidste halvdel af en inning, hvor resultatet i givet fald bestemmes på det tidspunkt, spillet kaldes.
  2. Kampens resultat er officielt efter, at 5 innings er blevet spillet, medmindre hjemmeholdet fører efter 4,5 innings. Hvis et spil kaldes eller suspenderes, så findes vinderen på baggrund af stillingen efter den sidste hele inning, medmindre hjemmeholdet scorer til uafgjort eller tager føringen i den sidste halvdel af en inning, hvor resultatet i givet fald bestemmes på baggrund af stillingen på det tidspunkt, spillet kaldes. Alle pengene vil blive refunderet, hvis hjemmeholdet får uafgjort, og kampen herefter suspenderes.
  3. Til brug for væddemål anerkender Fennica Denmark ikke udsatte kampe, protester eller ændrede afgørelser. Alle baseball spil skal ske på den angivne dag og er i modsat fald ikke gyldige, og alle penge vil blive refunderet.
  4. Money-line spil på baseball vil blive accepteret som spil uden hensyn til, hvilke pitchere der starter.
  5. MLB Minor Leagues: Hvis en dobbeltkamp spilles mellem Hold A og Hold B, og Fennica Denmark sætter odds på Team A vs. Hold B for en kamp uden at benævne denne som Kamp 1 eller Kamp 2, så skal odds betragtes som værende på kamp 1. Hvis Kamp 1 allerede er begyndt, skal formodningen være, at odds er på Kamp 2.
  6. MLB Spilregler: For alle spil skal kampen ud i 9 innings (8,5, hvis hjemmeholdet er foran) for at være gyldig.
  7. MLB Spil vil blive indplaceret ved hjælp af resultaterne anført på www.MLB.com.
  8. First Scoring Team Wins: the team that scores first also wins the match. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  9. Last Scoring Team Wins: the team that scores last also wins the match. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
  10. Total Score: Allow the user to predict the number of goals scored in the game, the user has the possibility to bet on exactly/ range and more than.
  11. Highest scoring event part: Allow the user to predict in which Event Part will be scored most.

VolleyballToppen

  1. Hvis en kamp afbrydes, før fuld tid er nået, og ikke afsluttes samme dag, så anses væddemål om udfaldet af kampen for ugyldige, og alle indsatser vil blive returneret.
  2. Ændring af Spillested: Hvis et spillested for en kamp er ændret, vil allerede placerede væddemål være gyldige, forudsat at hjemmeholdet stadig betegnes som sådan. Hvis hjemme- og udeholdet for en given kamp har skiftet status, så vil væddemål placeret på det oprindeligt angivne grundlag være ugyldige.

SnookerToppen

  1. Match-up spil er baseret på korrekt valg af den spiller, der officielt vinder kampen. I tilfælde af, at en kamp starter - med break for første frame - men ikke gennemføres uanset af hvilken årsag, vil spilleren der går videre til næste runde (eller bliver udråbt til vinder af konkurrencen/mesterskabet) blive anset som vinder. I tilfælde af, at en kamp overhovedet ikke starter, vil alle spil blive refunderet.
  2. Frame spil er baseret på korrekt valg af det endelige resultat af en snooker kamp. I tilfælde af, at en kamp starter, men ikke afsluttes uanset grunden hertil, eller at en kamp ikke starter overhovedet, vil alle spil blive refunderet.

KampsportToppen

  1. Når klokken lyder til start for første runde, vil kampen anses for officiel til brug for spil uanset den planlagt længde eller titel.
  2. En kamp er en teknisk uafgjort, når kampen afsluttes før et fastsat antal runder. Dette er normalt på grund af en utilsigtet skalle eller fejl.
  3. Enhver kamp, som anses for at være "no contest", vil medføre refundering af alle indsatser.
  4. Hvis spiludbuddet på en kamp omfatter uafgjort som en tredje mulighed, og kampen ender uafgjort, vil spil på uafgjort give gevinst, mens spil på begge udøvere vil være tabt. Hvis spiludbuddet kun omfatter de to boksere, og uafgjort ikke udbydes eller udbydes som et selvstændigt spiludbud, og kampen ender uafgjort, så vil spil på de to udøvere blive refunderet.
  5. Et Over/Under (total) angivet på en kamp repræsenterer det samlede antal afsluttede runder. Halvdelen af en runde er på præcis et minut og tredive sekunder i en tre minutters runde. Således vil 9½ runder være et minut og tredive sekunder inde i den 10. runde. Halvdelen af en to-minutters runde er et minut. Halvdelen af en fem-minutters runde er på to minutter og tredive sekunder.
  6. Resultater vil blive indplaceret på grundlag af det officielle resultat ved ringside. Resultaterne er ikke officielle i relation til spil, indtil de er verificeret af officials på kampstedet. Officielle og uofficielle sanktionsudvalgs ændringer af en kampafgørelse baseret på appel, suspension, retssag, dopingtest-resultater eller nogen anden sanktion mod en udøver vil ikke blive anerkendt i relation til spil.
  7. Medmindre andet er angivet, skal kampe foregå inden tredive dage efter den planlagte dato, for at spil skal være gyldige.

BandyToppen

  1. Medmindre andet er anført, er alle spil udelukkende på ordinær spilletid og omfatter ikke overtid. Hvis der i turneringer dannes et nyt marked mod slutningen af ordinær spilletid, fx Vinder efter Overtid, så tæller straffeslagskonkurrence med.
  2. Spilletid: Hvis en kamp uanset årsagen hertil går fra 2 x 45 minutter til 3 x 30 minutter, så er alle spil gældende, bortset fra spil der henviser til enten første eller anden halvleg.
  3. Spillested: Hvis et spillested for en kamp er ændret, vil allerede indgåede spil være gyldige, forudsat at hjemmeholdet stadig betegnes som sådan. Hvis hjemme- og udehold for en given kamp skifter status, så vil indgåede spil baseret på den oprindelige angivelse være ugyldige.

FloorballToppen

  1. Til brug for spil vil vindere og tabere afgøres ud fra stillingen ved afslutningen af ordinær spilletid. Ekstra tid eller sudden death vil ikke tælle med, medmindre andet er specifikt anført.
  2. Hvis en kamp er afbrudt, før ordinær spilletid er nået, og ikke afsluttes samme dag, vil væddemål om udfaldet af kampen anses for ugyldige, og alle indsatser vil blive returneret.
  3. Hvis en kamp er udsat af en eller anden grund, vil alle spil blive annulleret, og alle indsatser refunderet.
  4. 1x2 At Full time Excluding Overtime: Predict the result of regular time.
  5. Over/Under Full time Excluding Overtime: Predict the number of goals, over or under a limit.
  6. Highest scoring event part: Allow the user to predict in which Event Part will be scored most.
  7. Total Score: Allow the user to predict the number of goals scored in the game, the user has the possibility to bet on exactly/ range and more than.

DartToppen

  1. Match Spil: Den spiller, der går videre til næste runde, vil blive anset som vinder, givet at en af spillerne har kastet en dartpil ved begyndelsen af den første runde. Hvis den første dartpil ikke er kastet, vil alle spil være ugyldige.
  2. Sæt Spil: Det fulde antal sæt, der kræves for at vinde kampen, skal gennemføres. Hvis af en eller anden grund kampen vindes af en deltager, før det fulde antal sæt er afsluttet, så vil alle sæt spil på kampen blive annulleret.

FutsalToppen

  1. Medmindre andet er anført, afgøres alle indsatser kun på baggrund af ordinær spilletid. Dette omfatter to perioder og den tid, som dommeren tilføjer for at kompensere for skader og andre afbrydelser. Det omfatter ikke perioder med ekstra tid eller straffeslagskonkurrencer.
  2. Hvis en kamp er afbrudt, før fuld tid er nået, og ikke afsluttes samme dag, så vil væddemål om udfaldet af kampen anses for ugyldige, og alle indsatser vil blive returneret.
  3. Futsal kickoff datoer og klokkeslæt, der vises på vores hjemmeside, er kun vejledende og er ikke garanteret at være korrekte. Hvis en kamp bliver udsat, vil alle spil være gyldige indtil 48 timer efter. Hvis vi modtager oplysninger om, at en udskudt kamp er blevet omlagt til et stykke tid efter to dage, vil vi straks returnere alle midler fra igangværende spil.
  4. Ændringer af Spillested: Hvis et officielt spillested ændres, efter at et spil er blevet indgået, vil dette resultere i, at alle spil indgået før ændringen, vil have status som no action.
  5. Team to Score Goal X: Allow the user to predict which team will score the X-th goal. Extra Time does not count for these markets, unless specified.
  6. Highest scoring event part: Allow the user to predict in which Event Part will be scored most.

GolfToppen

  1. Alle outright bets bliver afgjort til spilleren som bliver tildelt trofæet ifølge de officielle side resultater. Hvis det ender i samme position, vil deat heat (regel 4) gælde.
  2. Hvis en spiller ikke tee’er, så vil den spiller tælle som en ikke-løber. Bet på ikke-løbere er ugyldige. Hvis en spiller har teed, og ikke gennemfører banen, så vil den spillere blive vurderet som taber.
  3. I turneringer som bliver påvirker af ugunstigt vejr, vil bets blive afgjort efter de officielle resultater, uanset antallet af huller der er spillet, med mindre der ikke er mere spil efter et bet er placeret eller ekstra spil som ikke tæller mod det officielle reslutat, i disse tilfælde vil disse bets være ugyldige.

PokerToppen

  1. Spilleren, der placerer det højeste beløb, vil vinde.
  2. For Vinderspil skal deltageren starte i begivenheden for, at væddemålet skal gælde.

CurlingToppen

  1. Medmindre andet er anført, er ekstra ender altid inkluderet i resultatet til brug for spil.
  2. For at et spil skal være gælde, skal minimum 6 ender færdigspilles.
  3. Den endelige stilling i en kamp skal være stillingen, der rapporteres fra turneringens arrangører. Fennica Denmark respekterer hver turnerings scoringsregler og afgørelser vedrørende spillede kampe.
  4. Spil på kampe, der udskydes eller suspenderes uanset årsagen hertil (herunder, men ikke begrænset til, forværrede isforhold, elektrisk fejl eller organisationsproblemer), betragtes som "action" og vil blive indplaceret, når turneringens arrangører erklærer kampen for færdigspillet.

BordtennisToppen

  1. I tilfælde hvor en kamp starter, men ikke afsluttes uanset årsagen hertil, vil alle spil på udfaldet af kampen være ugyldige.
  2. Sætspil (Korrekt Score) henviser til den korrekte endelige score i sæt.
  3. For så vidt angår holdkampe, hvor spillere møder hinanden to gange, vil kun det første resultat tælle.

Gaelic SportsToppen

  1. I tilfælde af at en kamp begynder men af en eller anden grund ikke fuldføres, vil alle spil på udfaldet af kampen blive annulleret, det gælder dog ikke for de spil på spilleformer som betingelsesløst er blevet afgjort;
  2. Sæt spil (korrekt score) henviser til det korrekte endelige resultat i sæt;
  3. I tilfælde af holdkampe, hvor et matchup imellem spillere spilles to gange, gælder kun det første resultat.
  4. Hvis en spiller ikke starter en turnering eller kamp vil alle spil på denne spiller blive annulleret.
  5. Vinder af kampen henviser til vinderen af kampen eller det specificeret sæt. I tilfælde af at en kamp begynder men af en eller anden grund ikke færdiggøres, vil alle spil på udfaldet af kampen blive annulleret
  6. Handikap spilformer er baseret på enten sæt eller point. I tilfælde af at en kamp begynder men af en eller anden grund ikke fuldføres, vil alle spil på udfaldet af kampen blive annulleret, det gælder dog ikke for de spil på spilleformer som betingelsesløst er blevet afgjort
  7. Over/Under og Ulige/Lige spilformer er baseret på point. I tilfælde af at en kamp begynder men af en eller anden grund ikke fuldføres, vil alle spil på udfaldet af kampen blive annulleret, det gælder dog ikke for de spil på spilleformer som betingelsesløst er blevet afgjort
  8. Team to Score Goal X: Allow the user to predict which team will score the X-th goal. Extra Time does not count for these markets, unless specified.
  9. Total Score: Allow the user to predict the number of goals scored in the game, the user has the possibility to bet on exactly/ range and more than.

VintersportToppen

  1. Alle spil placeres på de navngivne Greyhounds;
  2. Der accepteres fremtidsspil på grundlaget, at alle spil gælder, uafhængigt af om de deltager eller ej;
  3. Såfremt et væddeløb er løbet om er alle spil gyldige. Skulle et væddeløb blive erklæret annulleret og ikke løbet om vil alle spil blive annulleret;
  4. Hvis en navngivet hund (ingen reserver) er valgt og en reserve løber i stedet for den navngivne hund så vil dit spil blive afgjort som en ikke-deltager;
  5. Alle spil er gyldige uanset ledige fælder, annulleret væddeløb eller opgivet møder. Dødt løb regler gælder for outright resultater hvis der er flere vindere;
  6. I tilfælde af udsættelse eller annullering af løb, hvor tidlige odds (early prices) er blevet tilbudt, vil alle spil være gyldige, så længe løbet bliver lagt om og løbet færdig;
  7. Betaling foretages ud fra de officielle løbsresultater. 0 forbeholder sig retten til at erklære alle spil ugyldige, hvis vi mener, at der er grund til rimelig mistanke om eller bevis for unfair manipulation af odds.

MotorløbToppen

  1. Alle spil på løb afgøres ud fra den officielle klassificering fra FIA (Federation Internationale de l'Automobile), sportens styrende organ på tidspunktet for podiepræsentationen.
  2. Kørernes mesterskab: Hver kører spilles til at vinde formel 1-sæsonen i henhold til kørernes pointstilling og reglementet for formel 1, som oplyst af FIA. Vinder/plads-spilleregler gælde.
  3. Holdenes mesterskab: Hvert hold spilles til at vinde formel 1-sæsonen i henhold til holdenes pointstilling og reglementet for formel 1, som oplyst af FIA. Vinder/plads-spilleregler gælder.
  4. Matchspil/Gruppespil:: To kørere eller hold kan grupperes/placeres i grupper i forbindelse med væddemål, og der tilbydes odds på, hvem der slutter øverst i kørernes/holdenes mesterskab, som specificeret af FIA og i henhold til deres officielle regler. Minimum 16 løb skal køres, før spil gælder.
  5. Spil på individuelle Grand Prix'er: Alle kørere, der starter opvarmningsomgangen, betragtes som deltagere. Podieplaceringerne bruges til at afgøre f1., 2. og 3. pladsen i forbindelse med spil.
  6. Højeste slutplacering: Hvis begge kørere ikke fuldfører et løb, vil køreren med flest fuldførte omgange anses som vinder. Udgår begge kørere på samme omgang, afgøres væddemål på den officielle klassificering på tidspunktet for podiepræsentation.
  7. Vindende bil: Alle biler vil blive betragtet som deltagere. Podiepladserne bruges til at afgøre, hvem der slutter løbet som nummer 1, 2 og 3.
  8. Hurtigste omgang: Det officielle FIA-resultat ved tidspunktet for løbets podiepræsentation bruges.

MotorcyklerToppen

  1. Spil på Mesterskab: All-in, konkurrer eller ikke. Spil vil blive afgjort af det samlede antal point efter podium præsentationen af det endelige løb i sæsonen og vil ikke blive berørt af eventuelle efterfølgende undersøgelser. Hvis pointene er på niveau så vil dead-heat reglerne gælde, medmindre resultatet er bestemt af konkurrencereglerne.
  2. Individuel Race Spil: Ingen-runner no-bet - Regel 4 (Fradrag) vil gælde. Alle ryttere som er på plads til at starte opvarmningsheatet anses som løbere. Podiets positioner vil blive brugt til at bestemme 1. 2. og 3. pladsen i vores spil. Efterfølgende diskvalifikationer og/eller klager vil ikke påvirke spillene.

CycklingToppen

  1. Etape/Vinder/Rytters slutplacering: Deltagere skal passere start på den respektive begivenhed/etape for at spil gælder. Ellers annulleres spil, og indsatser returneres. Alle spil afgøres efter de officielle placeringslister, udgivet af det aktuelle løbs styrende organ, som den er ved podiepræsentationen. Efterfølgende diskvalifikationer og/eller appeller har ikke indflydelse på spil.
  2. H2H: H2H afgøres på baggrund af den rytter, der opnår den højeste individuelle placering i det pågældende løb/den pågældende etape. I tilfælde af at den ene eller begge ryttere ikke starter, annulleres alle spil. Hvis begge ryttere starter men ikke fuldfører et specifikt løb/pågældende etape, annulleres alle spil. Hvis begge ryttere starter en etape/et løb, og den ene ikke fuldfører, kåres den rytter, der fuldfører, som vinder af løbet.

CricketToppen

  1. Vinder af kampen: I kampe ramt af skadelige vejrforhold vil spil blive styret af de officielle konkurrenceregler med følgende undtagelse: Hvis en kamp afgøres af enten en bowl-out, eller slå plat og krone, er alle spil ugyldige.
  2. Såfremt ingen pris er citeret for uafgjort og de officielle konkurrenceregler ikke afgører en vinder så vil dødt løb regler gælde, i konkurrencer, hvor en bowl-out eller super-over bestemmer en vinder vil spil blive afgjort af det officielle resultat. Resultatet af en kamp er uafgjort, når scoringer er lige ved afslutningen af ​​spillet, men kun hvis siden der batter har afsluttet sine innings (dvs. alle innings er afsluttet, eller, i limited-overs cricket, det bestemte antal af overs er blevet spillet eller spillet er stoppet på grund af vejret eller dårligt lys).
  3. Hvis en kamp bliver opgivet på grund af indblanding udefra så bliver all spil annulleret, medmindre en vinder er erklæret baseret på de officielle konkurrenceregler. I tilfælde af en ændring af modstander og derved en anden end annonceret vil alle spil for denne kamp blive annulleret. Udefrakommende indblanding inkluderer ikke vejrforhold. Hvis en kamp bliver aflyst vil alle spil blive annulleret hvis kampen ikke spilles inden for 36 timer fra dens oprindelige starttid.

SvømningToppen

  1. Medmindre andet er angivet, er alle spil på svøming fastsat på grundlag af resultatet ifølge den officielle fase af konkurrencen. Hvis ingen af ​​de anførte deltagere deltager i den afsluttende fase, vil alle spil blive annulleret, medmindre den styrende organisation følger specifikke tie-break procedurer, i dette tilfælde vil disse blive anset som værende gyldige.
  2. Alle tilbudte spil vil blive afgjort baseret på de første officielle resultater som bliver præsenteret. dog vil Fennica Denmark tage hensyn til og afgøre/re-afgøre i overensstemmelse, som følge af ændringer af det officielle resultat inden for 24 timer efter eventet har fundet sted. Før en sådan eventualitet overvejes skal protesten kunne tilskrives hændelser som udelukkende er sket under arrangementet såsom en linje overtrædelse, skub eller en forkert overdragelse i en stafet, osv. Ingen dopingsager vil blive overvejet. Resultater som er tilgængelige efter de førnævnte 24 timer vil blive anset som værende bindende uanset yderligere protester eller ændringer i de officielle resultater osv.
  3. Hvis to deltagere mere tager del i forskellige heats under konkurrencen, vil alle H2H tilbud imellem dem blive anset som værende annulleret.
  4. Hvis en deltager bliver diskvalificeret på grund af en overtrædelse af start proceduren (forkert start) vil blive anset for at have taget del i eventet. Alle spil på denne deltager er gyldige.

AtletikToppen

  1. Medmindre andet er angivet, er alle spil på atletik fastsat på grundlag af resultatet ifølge den officielle fase af konkurrencen. Hvis ingen af ​​de anførte deltagere deltager i den afsluttende fase, vil alle spil blive annulleret, medmindre den styrende organisation følger specifikke tie-break procedurer, i dette tilfælde vil disse blive anset som værende gyldige.
  2. Alle tilbudte spil vil blive afgjort baseret på de første officielle resultater som bliver præsenteret. dog vil Fennica Denmark tage hensyn til og afgøre/re-afgøre i overensstemmelse, som følge af ændringer af det officielle resultat inden for 24 timer efter eventet har fundet sted. Før en sådan eventualitet overvejes skal protesten kunne tilskrives hændelser som udelukkende er sket under arrangementet såsom en linje overtrædelse, skub eller en forkert overdragelse i en stafet, osv.
    Ingen dopingsager vil blive overvejet. Resultater som er tilgængelige efter de førnævnte 24 timer vil blive anset som værende bindende uanset yderligere protester eller ændringer i de officielle resultater osv.
  3. Hvis to deltagere mere tager del i forskellige heats under konkurrencen, vil alle H2H tilbud imellem dem blive anset som værende annulleret, medmindre der er en senere fase i konkurrencen hvor mindst én af dem kvalificerer sig.
  4. Hvis en deltager bliver diskvalificeret på grund af en overtrædelse af start proceduren (forkert start) vil blive anset for at have taget del i eventet. Alle spil på denne deltager er gyldige.

BadmintonToppen

  1. I tilfælde af, at en kamp begynder men ikke bliver afsluttet, vil alle spil blive annulleret medmindre det specifikke marked allerede er afgjort.
  2. Outright/Vinder: Forudse hvilket hold/deltager der vinder kampen. Bets på spillere som ikke kommer I spil, vil blive annulleret.
  3. Match Betting – I tilfælde af, at en hvilken som helst af de nævnte spillere I en kamp bliver skiftet ud, vil alle spil blive annulleret.
  4. In-Play Point Betting tilbydes på en spiller som vinder det nominerede point. I tilfælde af, at pointet ikke bliver spillet grundet kampens afslutning, vil alle spil på et point blive annulleret.
  5. Sæt Vinder: Dette spil refererer til vinderen af et specifikt sæt. De respektive sæt, skal afgøres før spil tæller.
  6. Over Under i Fuld Match/ 1. Sæt/ 2. Sæt/ 3. Sæt: Hele kampen, eller respektive sæt skal gennemføres før spil tæller med.
  7. Ulige eller Lige i Fuld Match/ 1. Sæt/ 2. Sæt/ 3. Sæt: Hele kampen, eller respektive sæt skal gennemføres før spil tæller med.
  8. Først til X antal point: Sat på spilleren/holdet som først opnår det bestemte antal spil. I tilfælde af at kampen bliver afblæst, vil alle spil blive annulleret, medmindre spillet allerede er afgjort.
  9. Statistikker leveret af den officielle hjemmeside for den relevante konkurrence vil blive brugt til at afgøre spil. Hvor statistikker fra en officiel resultatudbyder eller officiel hjemmeside ikke er tilgængelige, eller der er væsentlig dokumentation på, at den officielle resultatudbyder eller officielle hjemmesider ikke er korrekte, vil vi benytte uafhængig dokumentation til at understøtte resultatet. I mangel på dokumentation eller hvis denne dokumentation er I konflikt, vil vi afgøre spil baseret på vores egen statistik.