- Fodbold startdatoer og starttidspunkter vist på vores hjemmeside for Fodbold er kun indikationer og er ikke garanteret at være korrekte. Hvis en kamp bliver suspenderet eller udsat, vil alle spil være gyldige 48 timer fra kickoff tidspunktet. Hvis vi modtager nyheden om at en udskudt kamp er blevet omlagt efter de 48 timer, returnerer vi øjeblikkeligt alle midler fra afventende spil;
- Hvis en kamp bliver udsat, aflyst eller ikke starter på det tidspunkt, der vises i væddemålstilbuddet og omlagt til en dato inden for 48 timer, og derefter udskudt igen, vil alle væddemål være gyldige i yderligere 48 timer fra den seneste aktuelle dato. Denne proces vil fortsætte, indtil (a) det tidspunkt, hvor kampen er planlagt omlagt i de kommende 96 timer (spil vil blive annulleret) eller (b) vil fortsætte, så længe udskudt spil bliver omlagt inden for 48 timer;
Hvis en kamp afbrydes eller opgives efter kickoff og ikke afsluttes inden for samme dag, vil alle live spil blive annulleret medmindre spil resultaterne allerede er blevet afgjort på tidspunktet for afbrydelsen, imens spil for ikke-live spil vil være gyldige i 48 timer, bortset fra dem med allerede afgjorte resultater;
Eksempel: Chelsea vs Manchester United, kampstart formodes at være kl.15:00
- Kl.09:00 meddeler den officielle side at kampen vil blive udskudt på grund af for meget regn og jorden derfor ikke er god at spille på. Ny spilletid vil blive annonceret snart. I dette tilfælde vil alle placeret spil være gyldige i 48 timer. Hvis der ikke bliver annonceret et nyt spilletidspunkt inden for 48 timer vil alle spil blive øjeblikkelig annulleret.
- kl.15:30 regner det kraftigt og banen er ikke længere god at spille på, den officielle side opgiver kampen og den nuværende stilling er 1-0, i dette tilfælde
- prelive spil på 1x2 vil være gyldige i 48 timer imens spil på over 0.5 vil blive afgjort som vundet og spil under 0.5 vil blive afgjort som tabt da scoren allerede er 1-0.
- live spil på 1x2 vil være gyldige så længe kampen fortsætter samme dag, hvis ikke vil alle spil blive annulleret. Spil på første hold til at score, over under 0.5 vil blive afgjort i overensstemmelse hermed;
- Medmindre andet er angivet vil spil på resultatet af en kamp blive afjort baseret på to halvdele af 45 minutter hver og hver gang dommeren tilføjer for at kompensere for skader og andre afbrydelser. Det inkluderer ikke perioder med ekstra spilletid eller straffesparksrunder. Turneringer, vennekampe og andre kampe vil lejlighedsvis måske have andre spilletidsrammer end to halvdele af 45 minutter. Hvis Fennica Denmark ikke gør særlig opmærksom på at en kamp vil spille en anden tidsform en standarden vil alle spil være gyldige;
- Hvis en kamp opgives før fuld spilletid er nået og ikke færdiggøres samme dag den var planlagt, spil på reultatet af kampen anses for at være annulleret og alle indsatser vil blive returneret, bortset fra de spil hvor resultatet allerede er blevet bestemt på tidspunktet for opgivelsen;
Eksempel: Milan - inter opgivet i 74. min. ved 2-0, halvlegsscore 1-0
- Jeg vinder hvis jeg placerede et spil på Milan som vinder af første halvleg;
- Jeg taber hvis jeg placerede et spil på over 1.5 scoringer ved halvleg;
- Jeg vinder hvis jeg placerede et spil på Over 1.5 mål ved fuld spilletid;
- Jeg vil få min indsats tilbage hvis jeg placerede et spil på Over/Under 2.5 ved fuld spilletid;
- Jeg vil få min indsats tilbage hvis jeg placerede et spil på Milan vinder ved Asian Handicap -1.5;
Over/Under: Over/Under: Over Under 2 og jeg placerede et spil på Over 2
Eksempel 1: Milan - Inter opgav i 74. min. ved 2-0, Halvlegsscore 1-0
- Jeg vinder når det samlede antal af mål scorede er højere end 2 (fx. slutresultat: 2-1, 2-3, 3-0, 1-3, 3-3, 2-2, osv.);
- Jeg taber hvis det samlede antal af mål scorede er lavere end 2 (fx. slutresultat: 0-0, 1-0, 0-1);
- Jeg får min indsats tilbage hvis det samlede antal mål scorede er 2 (fx. slutresultat: 1-1, 2-0, 0-2);
Over/Under:Over Under 2.5 og jeg placerede et spil Over 2.5
Eksempel 2: Milan - Inter opgiver i 74. min. ved 2-0, Halvlegsscore 1-0
- Jeg vinder når det samlede antal af mål scorede er >= 3 (fx. slutresultat: 3-0, 0-3, 2-1, 1-2, 3-1, 2-4, osv.);
- Jeg taber hvis det samlede antal af mål scorede er < 3 ( fx. slutresultat: 0-0, 1-0, 1-1, 0-1, 2-0, 0-2 )
Spil på Over Under med blandet parameter kan være halvt vunder og halvt tabt, ligesom i tilfældet med blandet Asian Handicap.
Eksempel på blandet Over Under (OU):
- OU 1.75 - er resultatet af at kombinere OU 1.5 med OU 2;
- OU 2.25 - er resultatet af at kombinere OU 2 med OU 2.5;
- OU 2.75 - er resultatet af at kombinere OU 2.5 med OU 3;
- OU 3.25 - er resultatet af at kombinere OU 3 med OU 3.5;
Eksempel 3: Over Under 2.25 og jeg placerede på Under 2.25
- Jeg vinder når det samlede antal mål er <2 (fx. slutresultat: 0-0, 1-0, 0-1);
- Jeg taber når det samlede antal mål er >=3 (fx. slutresultat: 2-1, 1-2, 3-0, 0-3, 2-2, osv.);
- Mit spil er HALVT VUNDET når det samlede antal mål er 2 (fx. slutresultat: 1-1, 2-0, 0-2);
Odds og gevinst beregningssystemet er identisk med den fra Asian Handicap.
Eksempel 4: Milan - Inter opgiver i 74. min. ved 2-0, halvlegsscore 1-0
- Jeg taber hvis jeg placerede et spil på Over 1.5 ved Halvleg;
- Jeg vinder hvis jeg placerede et spil på Over 1.5 ved fuld spilletid;
- Hvis jeg placerede it spil på O/U 1.75 fuld spilletid, vil mit spil være halvt vundet og halvt annulleret;
- Hvis jeg placerede et spil på Over 2 fuld spilletid, vil mit spil blive annulleret;
- Hvis jeg placerede et spil på Over 2.5 fuld spilletid, vil mit spil blive annulleret;
Asian Handicap fuld spilletid ekslusiv overtid: Vil blive afgjort baseret på resultatet af kampen. Holdene vil blive givet forskellige linjer af handicap, og det vil være resultatet af kampen som tæller. Denne spilform har kun 2 udfald, Hjemme og Ude, uafgjort ekskluderet.
Asian Handicap kan have to slags parametre:
- Hele tal (fx. -/+1, -/+2, osv.);
- Decimal tal (fx. -/+0.5, -/+ 0.75, -/+1.25, osv.);
Der henvises til de følgende eksempler vedrørende afvikling af spil:
Eksempel 1: Kamp: Chelsea Liverpool, Asian Handicap 0,Jeg placerer et spil på hjemme.
- Jeg vinder når Chelsea slår Liverpool, uanset resultatet;
- Jeg får min indsats tilbage når kampen ender uafgjort;
- Jeg taber når Liverpool slår Chelsea uanset resultatet.
Eksempel 2: Kamp: Chelsea Liverpool, Asian Handicap 0.5,Jeg placerer et spil på hjemme.
- Jeg vinder når kampen ender uafgjort (fx. 0-0, ved at tilføje fordelen givet ved parameteren ender resultatet på 0.5:0 så hjemme vinder) eller
- Chelsea slår Liverpool uanset hvad resultatet er;
- Jeg taber når Liverpool slår Chelsea (fx. 0-1, 0-2, osv.).
Eksempel 3: Kamp: Chelsea Liverpool, Asian Handicap -0.25, Jeg placerer et spil på hjemme odds 2.0 med 100 EUR, indsatsen vil blive fordelt: EUR 50 går til AH 0 og EUR 50 går til AH - 0.5. Hvis kampen ender uafgjort (fx. 1-1):
- EUR 50 fra AH 0 vil blive returneret til spilleren;
- EUR 50 fra AH -0.5 vil blive tabt (Ved at fratrække ulempen givet ved parameteren, resultatet vil ende på: 0.5 -1, og derved vinder Gæsterne og hjemme taber);For HALVT TABTE spil vil oddsene altid ændre sig til 0.5, så spillerens gevinst vil være nye odds*indsats, hvilket er 50 EUR (0.5*100).
- Jeg vinder når Chelsea slår Liverpool, uanset resultatet.
- Jeg taber når Liverpool slår Chelsea, uanset resultatet.
- Asian Handicap, resten af kampen eller Asian Handicap, resten af første halvleg
Alle væddemål på det Asian Handicap, resten af kampen (Asian Handicap, resten af første halvleg) markedet er fastsat i henhold til resultatet for resten af kampen/halvlegen efter væddemålet er blevet accepteret, hvilket som helst mål scoret før væddemålet blev placeret bliver ignoreret for ved afgørelse af væddemålet.
Live betting eksempel: Juventus vs Man United - Live score 1:0
| Hold | Asian Handicap, Resten af kampen | Odds |
|---|
| Juventus | -0.75 | 1.90 |
| Manchester | +0.75 | 2.05 |
- Eksempel:Resultat 4:0
Hvis du spillede på Juventus, vil dit væddemål være vundet (fx : Hvis du spillede på Juventus DKK 100, er din netto gevinst DKK 90) - Eksempel:Resultat 2:0, 3:1, 4:2
Hvis du spillede på Juventus, vil dit væddemål være halvt-vundet (fx : Hvis du spillede på Juventus DKK 100, er din netto gevinst DKK 45) - Eksempel:Resultat 1:0, 1:1, 1:2, 1:3,2:1, 2:2, 3:2, 3:3
Hvis du spillede på Man. United, vil dit væddemål være vundet (fx : Hvis du spillede på man. United DKK 100, er din netto gevinst DKK 105)
- Når som helst målscoring: Ingen refundering på ikke-startere. Spil accepteres kun på 90 minutters kampe. Selvmål tæller ikke.
- Første/Næste målscoring: Ingen refundering på ikke-startere. Spil accepteres kun på 90 minutters kampe. Selvmål tæller ikke.
- Sidste målscorer: Ingen refundering på ikke-startere. Spil accepteres kun på 90 minutters kampe. Selvmål tæller ikke.
- Antal af mål: I tilfælde af at en kamp bliver opgivet inden de 90 minutter er blevet spillet, vil alle spil på den fulde begivenhed blive annulleret imens afvikling af spil på allerede bestemte.
Eksempel: Milan - Inter opgiver i 74. min. på 2-0, halvlegsscore 1-0
- Jeg taber hvis jeg placerede et spil på 0 eller 1 mål;
- Jeg vinder hvis jeg placerede et spil på 1 mål i første halvleg;
- Jeg får min indsats tilbage hvis jeg placerede et spil på 3 eller flere mål
- Tidspunkt for første mål: Spil afgøres baseret på hvilket tidspunkt målet er scoret i henhold til den officielle kilde. Eksempel: Jeg placerer et spil på ¡°1-36¡±: Eventet skal ske imellem 0:00 og 35:59 for at være vundet.
- Hold som scorer Første/Sidste/Næste mål: Selvmål tæller til den side krediteret målet.
- Sidste hold som scorer: I tilfælde af en opgivet kamp, vil spil på scoringer som allerede har fundet sted være gyldige. Ekstra tid tæller ikke for disse spilformer.
- Ræs til X mål: Afregnes på holdet som først når det bestemte antal mål. I tilfælde af at kampen bliver opgivet før 90 minutter er spillet vil alle spil blive annulleret medmindre afvikling allerede er bestemt.
- Begge hold scorer: Baseret på om begge hold scorer et mål i kampen.
- Hold scorer Over Under: Baseret på samlede antal af mål scoret af et hold i kampen. Mål scoret i ekstra tid er ikke inkluderet.
- Antal af mål: Spil på antal af mål, selvmål inkluderet.
- Mål i tidsramme: Vil være officiel tid for scoringen af målet som tæller. Ekstra tid er ikke inkluderet.
- Vil score i begge halvlege: Er et Ja/Nej spil om et Hold/flere Hold vil score i begge halvlege.
- Modstanderen scorer nul: Hold som vinder holder buret rent.
- Vindermargin: Forskellen mellem de samlede antal mål scoret af vinderen og taberen. Det bliver afgjort baseret på resultatet af kampen. Holdende vil blive givet forskellige margener for at vinde, og det vil være det endelige resultat som tæller.
- Vinder en af halvlegene: Holdet skal vinde mindst én ud af de to halvlege før dette spil giver gevinst.
- Vinder begge halvlege: Holdet skal vinde begge halvlege af kampen.
- Komme bagfra og vinde: Holdet skal på et tidspunkt i kampen have tabt, men efterfølgende gå hen og vinde kampen.
- Hjørner Over Under: Baseret på en specifik linje tilføjet i Over/Under for hjørner taget i kampen. Ekstra tid tæller ikke.
- Antal af hjørner: Baseret på samlede antal af hjørnespark taget i kampen.
- Ræs til X hjørner: Afgøres på baggrund af det hold som først opnår de forudbestemte antal af hjørner. I tilfælde af at kampen bliver opgivet inden 90 minutter er spillet, vil alle spil blive annulleret bortset fra de spil som allerede er afgjort.
- Tidspunkt for næste holdscoring: Afgørelse vil blive gjort på baggrund af tidspunktet givet af den officielle kilde, som tidspunktet for første/næste mål som er scoret.
- Bookings Over/Under: Afgørelsen vil ske med reference til alle tilgængelige beviser på viste kort i løbet af 90 minutters spilletid. Alle kort vist efter fløjten har lydt vil blive set bort fra. Kort givet til ikke-spillere (Allerede udskiftede spillere, managere, spillere på bænken som ikke er skiftet ind) bliver ikke taget i betragtning. Gult kort tæller for 1 kort og rødt eller gult-rødt kort tæller for 2. Det andet gule kort for samme spiller som fører til gult-rødt kort tæller ikke. Som en konsekvens kan en spiller ikke forårsage mere end 3 kort.
- Hold Bookings Over/Under: Afgørelsen vil ske med reference til alle tilgængelige beviser på viste kort i løbet af 90 minutters spilletid. Alle kort vist efter fløjten har lydt vil blive set bort fra. Kort givet til ikke-spillere (Allerede udskiftede spillere, managere, spillere på bænken som ikke er skiftet ind) bliver ikke taget i betragtning.Gult kort tæller for 10 point og rødt eller gult-rødt kort tæller for 25. Det 2. gule kort til samme spiller som fører til et gult-rødt kort tæller ikke. Som en konsekvens kan en spiller ikke forårsage mere end 35 booking point.
- Halvleg med flest hjørner: Ifølge antallet af hjørner i hver halvleg, vinder halvlegen med flest antal af hjørner.
- Antal af hjørner for et hold: Antal af hjørner et hold får.
- Sidste hjørnespark: Hvilket hold vil få det sidste hjørnespark baseret på det aktuelle hjørne.
- Clean Sheet: Hold som holder et Clean Sheet vinder.
- Flest hjørner: Hold som får flest hjørner i en kamp vil vinde.
- Næste hjørne: Hvilket hold vil få det næste hjørne baseret på det aktuelle hjørne.
- Kampspil og Resultater: Kombiner 1x2 og over under, kun begge vundet spil vil vinde, alle andre tabt.
- Mål Ulige/Lige: Samlede antal mål er Ulige eller Lige.
- Holdmål i tidsramme: Vil være det officielle tidspunkt for målscoringen som vil tælle. Ekstra tid er ikke inkluderet.
- Højeste scorende halvleg: Halvleg med flest scorede mål vinder.
- Korrekt score: Hvis et korrekt resultat som ikke er en mulighed i vores tilbud dukker op, vil alle spil være tabt.
- 1x2 Første Halvleg/ 1x2 anden halvleg Spil: Alle spil placeret på udfaldet efter første halvleg (fra kampen starter til første halvleg er slut). Alle spil placeret på udfaldet af anden halvleg (fra anden halvleg begynder til den slutter). Starten/slutningen af halvlegene er baseret på dommerens fløjte som enten fløjter kampen igang eller ovre.
- Hvis en begivenhed bliver suspenderet eller afbrudt og omlagt til et nyt tidspunkt indenfor 48 timer, vil alle spil være gyldige bortset fra de spil som allerede er blevet afgjort inden afbrydelsen;
- Halvleg/fuldtid ekslusiv overtid (HT/FT): Forudsig resultaterne ved halvleg og ved slutningen af kampen.
- Scorer i kampen: Ingen refundering på ikke-startere. Spil accepteres kun på 90 minutters kampe. Selvmål tæller ikke.
- Første målscorer: Ingen tilbagebetaling på ikke-startere. Selvmål tæller ikke.
- Sidste målscorer: Ingen refundering på ikke-startere. Spil accepteres kun på 90 minutters kampe. Selvmål tæller ikke.
- Første hold der scorer: I tilfælde af en forladt kamp vil spil stå på scoringer som allerede har fundet sted
- Tidspunkt for Første Mål: Spil afregnes efter hvilken tid målet faktisk er scoret fra officiel kilde
- Sidste hold til at score: I tilfælde af en forladt kamp vil spil stå på scoringer som allerede har fundet sted.
- Race To X Goals: Afregnes på holdet som først når det bestemte antal mål. I tilfælde af at kampen bliver opgivet før 90 minutter er spillet vil alle spil blive annulleret medmindre afvikling allerede er bestemt.
- Begge hold scorer: Baseret på om begge hold scorer et mål i kampen.
- Hold mål, over/under: Baseret på samlede antal af mål scoret af et hold i kampen. Mål scoret i ekstra tid er ikke inkluderet.
- Antal mål: Spil på Antal af mål; "selvmål" inkluderet
- Tidspunkt for scoring: Vil være den officielle tid på målscoringen der tæller. Ekstra tid er ikke inkluderet
- Scorer i begge halvlege?: Det er et Ja/Nej om et hold/flere hold vil score i begge halvlege.
- Vinder til nul: Hold der vinder til nul
- Vindermargin: Forskellen mellem de samlede antal mål scoret af vinderen og taberen. Det bliver afgjort baseret på resultatet af kampen. Holdende vil blive givet forskellige margener for at vinde, og det vil være det endelige resultat som tæller.
- Vinder en halvleg: Et hold skal vinde mindst en ud af to halvlege før dette spil giver gevinst
- Vinder begge halvlege: Holdet skal score flere mål end modstanderne i begge halvlege af kampen.
- Kommer bagud, men vinder kampen: Holdet skal på et tidspunkt i kampen have tabt, men efterfølgende gå hen og vinde kampen.
- Hjørne over Under: Baseret på en bestemt tilføjet linje i Over/Under for hjørnespark/hjørnekast i en kamp. Ekstra tid tæller ikke
- Antal hjørnespark: Baseret på det samlede antal af hjørnespark taget i denne kamp
- Ræs til X antal hjørne: Afgøres på baggrund af det hold som først opnår de forudbestemte antal af hjørner. I tilfælde af at kampen bliver opgivet inden 90 minutter er spillet, vil alle spil blive annulleret bortset fra de spil som allerede er afgjort.
- Time Of First Team Goal: Afregning vil blive foretaget af den tid; givet af den officielle kampkilde; som tiden for det Første/Næste mål er scoret.
- Advarsler Over/Under: Afregning vil ske med henvisning til alle tilgængelige oplysninger til kort; der vises under det planlagte 90 minutters spil. Ethvert kort der vises efter fuldtidsfløjten har lydt; vil blive set bort fra.
- Team Bookings Over/Under: Afregning vil ske med henvisning til alle tilgængelige oplysninger til kort; der vises under det planlagte 90 minutters spil. Ethvert kort der vises efter fuldtidsfløjten har lydt; vil blive set bort fra.
- Halveg med fleste hjørne: Ifølge antallet af hjørnespark/hjørnekast i hver halvleg
- Team Number Of Corners: Antal af hjørnespark/hjørnekast et hold får
- Sidste hjørnespark: Hvilken hold vil få det sidste hjørnespark
- Rent mål: Hold som holder clean sheet vandt
- Flest hjørne: Hold som får flere hjørnespark/hjørnekast i en kamp vil vinde
- Næste Hjørnespark: Hvilket hold vil få det næste hjørnespark/hjørnekast
- Kampspil og Totaler: Kombiner 1x2 og Over Under, kun vundne spil vil vinde, alle andre tabt
- Til at gå i overtid: Hvis kampen går i overtid, så vandt, hvis ikke, tabt
- Udvisning: Vil der blive givet røde kort eller ej
- Corners Odd/Even: Samlede antal hjørnekast/hjørnespark er Ulige eller Lige
- Team Goal In Time Range: Vil være den officielle tid på målscoringen der tæller. Ekstra tid er ikke inkluderet
- Hold hjørne Ulige/Lige: Hold samlede hjørnespark/hjørnekast er lige eller ulige
- Hold hjørne Over/Under: Hold samlede hjørnespark/hjørnekast over eller under en parameter
- To Go To Penalties: Vil kampen gå til straffespark/straffekast tid
- A Substitute To Score: Vil en udskifter score et mål
- Number Of Cards: Afregning vil ske med henvisning til alle tilgængelige oplysninger til kort; der vises under det planlagte 90 minutters spil. Ethvert kort der vises efter fuldtidsfløjten har lydt; vil blive set bort fra.
- Yellow Cards Odd/Even: Afregning vil ske med henvisning til alle tilgængelige oplysninger til kort; der vises under det planlagte 90 minutters spil. Ethvert kort der vises efter fuldtidsfløjten har lydt; vil blive set bort fra.
- First Team Booking: Hvilkent hold vil få det næste kort
- Selvmål i kampen: Vil der blive scoret selvmål?
- Method Of Victory: Hvordan vinderen af kampen afgøres
- Team To Receive First Yellow Card: Hvilket hold får det næste gule kort
- Halvleg med flest mål: Halvleg med flest mål vinder
- Tid for mål X: Forudse om mål X vil blive scoret før tid Y. F.eks: Mål 3 før minut 30 af kampen. Hvis en kamp stoppes inden det 30. minut (29:59), vil alle spil blive annulleret, medmindre der allerede er scoret I kampen.
- Tid for holdmål: Forudse hvis mål X af det nævnte hold vil blive scoret inden minut Y. F.eks. Arsenals 3. mål scores før minut 30 af kampen. Hvis en kamp stoppes inden det 30. minut (29:59), vil alle spil blive annulleret, medmindre der allerede er scoret I kampen.
- Last Scoring Team Wins: the team that scores last also wins the match. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
- To Go to Overtime: Will the game be tied at the end of regulation time. If the points are tied, then over time will come into play where the teams will play an additional quarter until a winner is found. Markets will be settled according to game stats from the respective official competition site published on the day of the game.
- Penalty Scored :The Customer should predict whether a penalty kick will be scored in a match. The “Penalty shoot-out” does not count for this market.
- Matchbet and Both Teams to Score(3-way): Allow user to predict the result of the match at the end of regular time(90 minutes) and that the both teams will score a goal in the match.
- Matchbet and Both Teams to Score(6-way): Allow user to predict the result of the match at the end of regular time (90 minutes) and if the both teams will score in the match or not. Extra Time does not count for this market.
- Team to Score Goal X: Allow the user to predict which team will score the X-th goal. Extra Time does not count for these markets, unless specified.
- Corner handicap: The type of bet "Corner Handicap" provides for the assignment of the handicap chosen by the bookmaker on the difference of the corners of a team. You can bet on the home team (team 1), Draw (take the assigned team handicap) and away team (team 2). Extra Time does not count.
- Corners Odd/Even: Predict if the total number of corners from the game will be odd or even. 0 is considered as an even number.
- Penalty awarded: The user can predict if a penalty will be awarded in the match.
- Total Score: Allow the user to predict the number of goals scored in the game, the user has the possibility to bet on exactly/ range and more than.
- Winner of Time Range: Allow the user to predict the winner for the indicated time range. Bets are settled using the official time of the goals scored.
- Corner X: Allow the user to predict which team will take the indicated corner.
- Half with Most Goals: Allow the user to predict which half will have the most goals scored (1st, 2nd or Draw).
- Yellow/Red Cards Over/Under: All Cards shown are for regular play only, so any bookings that take place in extra time do not count for betting purposes (unless specified). Any cards cancelled by the referee during the match, shown to non-active players/managers and cards shown before the kickoff or after the final whistle do not count. Cards shown between the final whistle of regular time and the start of extra time do not count.
- Number of cards: If a player is sent off for 2 yellow cards, this counts as 2 yellow cards and 1 red card for betting purposes. If the match is abandoned for any reason, all bets will be void unless market is already determined, e.g. Team 1 over 2,5 yellow cards - 3 yellow cards awarded to Team A before abandonment is settled as a winner. Cards for non-players (already substituted players, managers, players on bench which are not substituted in) are not considered.